Kontakt

Ramme til billedbanner


OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Nedenfor finder du svar på de mest almindelige spørgsmål, som vores kunder stiller os. 

Hvis ikke du finder svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os. 
Vi sidder klar til at hjælpe dig på telefon 72 17 02 17 eller på info@vej-eu.dk.
Vores telefontid er mandag til fredag kl. 8.00 - 15.00, med undtagelse af helligdage og mellem jul og nytår.

Læs også vores handelsbetingelser for konferencer.

Ramme til indhold

Indlæg og studerende på konferencer

På de fleste konferencer er det gratis at deltage som indlægsholder. Det vil fremgå af tilmeldingen til konferencen, om det er tilfældet. Er det en større konference over flere dage, kan man i stedet få rabat ved tilmeldingen til hele konferencen. Hvis arrangøren har registreret, at du er indlægsholder, får du automatisk fratrukket rabatten ved tilmelding.

Arrangøren fastlægger regler for, hvornår man kan blive registreret som indlægsholder. Det kan du læse mere om under konferencen.

Ja, mange konferencer giver mulighed for at foreslå et indlæg, som arrangørerne så bedømmer. Nogen konferencer har kun inviterede indlægsholdere, og så er det op til arrangørerne at afgøre, om de ønsker forslag til indlæg.

Du kan se, om det er muligt at foreslå et indlæg på den enkelte konference på www.konferenceforum.dk . Så vil der være et link til tilmelding af indlæg og deadlines for tilmeldingen.

Kontakt os på info@vej-eu.dk, så kan vi hjælpe dig.

Ja, mange konferencer giver mulighed for, at et antal studerende kan deltage gratis eller til reduceret pris. Det vil fremgå af tilmeldingen, om det er muligt, og om der er knyttet nogen betingelser til at deltage som studerende. Det kan fx være at skrive en artikel, deltage i en postersession eller hjælpe til under konferencen.

Udstilling på konferencer

På nogen konferencer er der arrangeret en udstilling. Er det tilfældet, vil der på konferencens hjemmeside være et link til booking af en stand og betingelserne for at udstille. Her finder du udstillingsplaner med placering, størrelse og pris for den enkelte stand.

Der er stor efterspørgsel på at få en stand på Vejforums udstilling. Ved fordelingen af stande søger vi at imødekomme firmaernes ønsker i det omfang, det er praktisk muligt, og der er ledige pladser.

Nej, hvis du skal se udstillingen eller møde en kollega her, vil det normalt kræve, at du er tilmeldt som deltager på konferencen. Ved registrering på konferencen får du et navneskilt, som vil give dig adgang til hele konferencen inklusive udstilling og sessioner.

Anden adgang vil kræve en specifik aftale med arrangøren. Du får så ikke et navneskilt og kan derfor blive spurgt, om du har en aftale med nogen.

Det afhænger af konferencestedet og de arrangementer, de har før og efter konferencen.

På Vejforum er der adgang til opsætning af standen fra kl. 18 dagen før konferencen. Standen skal være nedtaget senest kl. 18 den sidste konferencedag.

Tilmelding og ændringer til deltagelse

Salg af billetter til konferencer sker gennem TicketButler, der håndterer salget til mange deltagere i samme ordre uden oprettelse af en profil hos VEJ-EU. Billetkøberen behøver ikke selv at deltage, og navn på de købte billetter kan frit ændres.

Billetter til Vejforum sælges efter først-til-mølle-princippet. Der kan højest købes 6 billetter af samme billettype og højest 12 billetter i én ordre.

 

Ja, navnet på de købte billetter kan frit ændres.

Det vil være muligt at annullere en ordre uden omkostninger til og med 60 dage før konferencen, herefter er tilmeldingen bindende. Det er kun muligt at annullere en samlet ordre og ikke de enkelte billetter i ordren. Efter annullering kan man købe nye billetter, hvis der er behov for det, og de er tilgængelige.

 

Ja, vi kan skræddersy en konference eller et seminar så det passer til lige netop jeres behov. Kombinationen af praktisk erfaring og faglig indsigt gør os til en attraktiv samarbejdspartner til din næste konference.

Et godt eksempel er Vejforum. VEJ-EU har igennem mange år arrangeret Vejforum, som er den danske vejsektors største årlige begivenhed med mere end 1.000 deltagere. Mindre kan dog gøre det – typisk vil 25-100 personer have stor glæde af at mødes til et seminar eller en workshop.

Kontakt sekretariatet og lad os diskutere mulighederne.

Den konference, du har set på vores hjemmeside, kan være fra et tidligere år, og den vil blive synlig igen og åben for tilmelding, når det nye program og dato er klar. Du kan derfor med fordel holde øje med www.konferenceforum.dk, hvor også nye konferencer løbende dukker op.

En anden årsag kan være, at konferencen har ændret navn, og du vil kunne genkende konferencens indhold under et andet navn inden for samme fagområde.

Du kan altid kontakte os på tlf. 72 17 02 17 eller på info@vej-eu.dk, hvor vi sidder klar til at hjælpe med at finde den helt rigtige konference til dig. 

Overnatning på konferencer

De fleste hoteller tilbyder, at to personer kan dele et værelse (dobbeltværelse). Er du interesseret i det, kan du ofte købe et deleværelse til en attraktiv pris ved at købe billet til en opredning hos en kollega, der har et enkeltværelse. Ved køb af opredning skal kollegaens e-mail oplyses, og det skal aftales med kollegaen.

En opredning kan altid købes senere, selvom enkeltværelserne er udsolgt. Det kræver blot, at din kollega allerede har billet til et enkeltværelse.

Du kan altid få en ekstra overnatning før eller efter en konference, hvis konferencestedet har ledige værelser. Du skal kontakte konferencestedet direkte og selv afregne den ekstra overnatning med dem.

På Vejforum er det muligt at tilkøbe en ekstra overnatning tirsdag INDEN Vejforum. Overnatningen vil så vidt muligt være på samme hotel og værelse, som en eventuel overnatning onsdag.

Du kan normalt ikke ændre dit valg af hotel ud over de almindelige annuleringsbetingelser, hvor det er muligt frit at afmelde sig en tilmeldt konference. Det er kun muligt at annullere en samlet ordre og ikke de enkelte billetter i ordren. Efter annullering kan man købe nye billetter, hvis der er behov for det, og de er tilgængelige.

Du kan også overdrage din plads med overnatning på konferencen til en kollega og så selv tilmelde dig konferencen uden overnatning, hvis der er plads. 

Afbestilling og ændringer sker direkte gennem TicketButler, ved at bruge linket i den fremsendte billet.

Fakturering

Der bliver sendt faktura ud senest 30 dage før, konferencen afholdes.

Skriv en e-mail til faktura@vej-eu.dk og så vil vores bogholder afhjælpe problemet.

Ved manglende betaling af faktura sender vi i første omgang en rykker, og vi opkræver ikke noget gebyr. Bliver fakturaen fortsat ikke betalt, sender vi endnu en rykker, hvor vi opkræver et gebyr på 310 kr. samt 2 % rente pr. påbegyndt måned efter forfaldsdato. Denne rykker indeholder desuden inkassovarsel. 

Betales fakturaen med gebyr og renter fortsat ikke, overgår fakturaen til inkasso uden yderligere varsel.

 

Ofte stillede spørgsmål